• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

C# co i jak ?

Object Storage Arubacloud
+1 głos
485 wizyt
pytanie zadane 10 maja 2015 w Inne języki przez Szymon Szendzielorz Obywatel (1,560 p.)
Witam ponownie ^^

Zadaje duzo pytan z tematyki programowania <jakie ksiazki? jezyki itp.> wiec jest to prawdopodobnie moje ostatnie pytanie z tej seri :D

A wiec ucze sie z poradnikow pana Miroslawa C++ i zastanawiam sie w prrzyszlosci jaki jezyk bedzie lepiej oplacany/potrzebny C++? C# ? lub Java ? sklaniam sie powoli ku C# lub Javie a co wy sadzicie ?

Pozdrawiam i przepraszam za ortografie (Staram sie lecz jestem dysortografikiem :c)

3 odpowiedzi

+2 głosów
odpowiedź 10 maja 2015 przez niezalogowany
wybrane 10 maja 2015 przez Szymon Szendzielorz
 
Najlepsza
Według mnie jedyne co jest u ciebie dys, to używanie klawisza alt ;) Jak zamierzasz pracować u np. Microsofta to najlepiej umieć C# albo .NET. C++ jak już wiadomo jest wieloplatformowy i każdy programista powinien znać go chociaż trochę, chociaż Java jest w wielu rzeczach, od twojej pralki, przez twój telefon, aż po twój parkometr :D Jeśli chodzi o zarabianie to tutaj masz ankietę w Polsce http://www.komputerswiat.pl/nowosci/wydarzenia/2014/12/programisci-w-polsce-zobacz-ile-zarabiaja.aspx Życzę dobrego wyboru ;)
komentarz 10 maja 2015 przez Szymon Szendzielorz Obywatel (1,560 p.)
edycja 10 maja 2015 przez Szymon Szendzielorz
Dzieki za odpowiedz :)

Moze z altem masz racje lecz chodzi mi o ogol jezli pisze woz to wiadomo ze choszilo mi o ó lecz czesto robie takie glupie bledy ii pisze wuz np i ludzie zwracaja na to uwage wiec tylko uprzedzilem :)

Pozdrawiam  :)
komentarz 10 maja 2015 przez niezalogowany
Spoko, jeśli po prostu nie jesteś leniwy to mnie to nie przeszkadza :) I dzięki za naj ;)
+1 głos
odpowiedź 10 maja 2015 przez Dorion300 Szeryf (90,250 p.)