• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Pozostale źródła wiedzy.

Object Storage Arubacloud
0 głosów
333 wizyt
pytanie zadane 3 października 2016 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez elaniq Początkujący (360 p.)

Witam, mam na imię Krzysztof, jestem uczniem 2 klasy liceum o profilu informatycznym.
Oceniłbym siebie jako początkującego z podstawami, kończę właśnie kurs c++ Pana Mirosława, chodzę na zajęcia na politechnice junior .net, uczę się rozszerzonej informatyki w szkole, ale ciągle czuje niedosyt wiedzy, dodam że planuje zdawać maturę z informatyki i z tego co mi się zdaje dopuszczone języki to c/c++, java  oraz pascal.
Chodzi mi konkretnie o waszą poradę, skąd mogę czerpać ogólna wiedzę niezbędna dla programisty, może macie jakieś godne polecenia książki, kursy online itp.

Oczywiście nie ograniczałbym się jedynie do 3 języków, a nawet nie jestem pewien czy jest sens zaglębiac sie w ogóle w Pascala, bardzo interesujący wydaję się być c#, ponieważ przyda sie w przyszlosci, przyszlosci ktora planuje wiazac z programowaniem.

 

Bardzo liczę na waszą pomoc, pozdrawiam!smiley

komentarz 3 października 2016 przez ScriptyChris Mędrzec (190,190 p.)

Skorzystaj z wyszukiwarki, takich tematów pojawia się co najmniej kilka w tygodniu. Przejrzyj też ten temat: http://forum.pasja-informatyki.pl/90273/linkownia-zbior-powtarzajacych-sie-tematow?show=90273

 

skąd mogę czerpać ogólna wiedzę niezbędna dla programisty, może macie jakieś godne polecenia książki, kursy online itp.

To zależy, której technologii chcesz się uczyć. Raczej w Internecie znajdziesz większość zasobów potrzebnych do nauki. Od dokumentacji, przez kursy (darmowe i płatne), po fora.

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 3 października 2016 przez mbabane Szeryf (79,280 p.)