• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Cheat Engine Let's Go!

Object Storage Arubacloud
0 głosów
691 wizyt
pytanie zadane 2 października 2016 w Bezpieczeństwo, hacking przez QR Code Nowicjusz (120 p.)
Witam ;)
Jeśli źle wybrałem kategorię z góry przepraszam i proszę o przeniesienie ;)

Tak na początku coś o sobie :P głównie jestem samoukiem, nie uczę się żadnej dziedziny informatyki, jest to bardziej hobby lub zabijacz czasu ;)

Począwszy od prostych stron HTML po grafikę jakoś mi to szło xD

Ostatnimi czasy zainteresowałem się programem Cheat Engine po tym jak jeden z "gości" Wandalizatorka88 zniszczył moją ulubiona grę xD (Cabal Online) postanowiłem się zagłębić w ten program, i właśnie dlatego odwiedziłem Was drodzy użytkownicy. Chciałbym poprosić Was o jakieś porady wskazówki dotyczącego tego programu, czego musiałbym się nauczyć etc. do poprawnego użytkowania tego programu.

Czytałem wiele postów że np. w grach typu MMO nie da się nic tym programem zrobić a jakimś cudem ten facet

robi kolosalne chacki do tej gry (Cabal Online) xD

 

Proszę o wyrozumiałość i cierpliwość ;) Pozdrawiam QR Code aka Kewin ;P
komentarz 2 października 2016 przez DragonCoder Nałogowiec (36,500 p.)
Haki da sie zrobic bez programy, majac kody zrodlowe.... Do gier sa rozne oszustwa, tylko trzeba znac gre... Zalozmy symulator farmy, gra znana wielu a haki na pieniadze... to tylko notatnik i zmiana przy nazwie money.... Wiec jezeli znasz gre wiesz w jakim jezyku jest napisana i wiesz co przerobic to mozesz sam napisac wszystko od podstaw
komentarz 2 października 2016 przez Boshi VIP (100,240 p.)
Bardzo wątpliwe, że oszukuje w mmo przy pomocy cheat engine.. te gry mają wbudowane zabezpieczenia przed takim amatorstwem..

tym programem możesz bawić się w sieci lan , przykład: