• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

CodersTrust - warto?

Object Storage Arubacloud
+1 głos
5,967 wizyt
pytanie zadane 1 września 2016 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez Frozenfroggie Użytkownik (990 p.)
Witam, jestem studentem, żeby było ciekawiej nie informatyki, mechatroniki itp., lecz... medycyny. Jednakże od wielu lat interesuję się programowaniem. Dlaczego? Kocham logikę. Dawniej miałem okresy gdy uczyłem się C++, następnie Javy, jednakże zawsze robiłem to dla siebie- ot dla rozrywki. Jednak niedawno stwierdziłem, że skoro sprawia mi to przyjemność, może mógłbym sobie dorabiać po zajęciach. Usłyszałem od znajomego programisty, że bez szkoły najłatwiej zarabiać na Web developingu. Dlatego zrobiłem kurs Mirosława Zelenta dotyczący programowania front-endowego (html, css, js). Następnie usłyszałem o CodersTrust (jest to duński start-up  który niedawno zawędrował do Polski, jego celem jest nauka web developnigu), 3tygodnie darmowe, więc czemu nie? I... spodobało mi się, szczególnie dostęp do pomocy mentorów zarówno programistów jak i biznesowych. Jednakże wszystko co dobre szybko się kończy.. cały kurs, 6-miesięczny kosztuje 2700zł. I tu mam do Was pytanie, warto wydać taką ilość pieniędzy? Czy ktoś może orientuje się w tym temacie? Trochę się rozpisałem.. przepraszam za to i z góry dziękuję za każdą odpowiedź!

PS. Oto link do podstrony CodersTrust dotyczącej ścieżki nauczania, tematów poruszanych w poszczególnych modułach kursu: http://pl.coderstrust.com/learn-and-earn-path/

2 odpowiedzi

+4 głosów
odpowiedź 1 września 2016 przez Boshi VIP (100,240 p.)