• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Problem z PrestaShop

Object Storage Arubacloud
+1 głos
259 wizyt
pytanie zadane 26 sierpnia 2016 w Sieci komputerowe, internet przez japierdziele9 Nowicjusz (130 p.)
Witajcie! Jestem nowa na forum i trafiłam tutaj, bo mam problem. Zapewne uznacie, że jestem nienormalna zadając takie pytanie, ale po prostu jestem zielona i szukam informacji u osób, które się na tym znają :)

Mam sklep na platformie PrestaShop i zastanawiam się, czy w zamian sklepu mogę sobie na PS postawić serwis, w którym ludzie będą oceniali pewne produkty?

Mam gotowy szablon, zakupioną domenę, ale nie mogę nigdzie znaleźć informacji, czy na PS można postawić coś, co nie jest sklepem (nie ma koszyka, itp.).

Bardzo proszę o pomoc :)

1 odpowiedź

+1 głos
odpowiedź 26 sierpnia 2016 przez mkus101 Użytkownik (820 p.)
Jeżeli chodzi o brak koszyka to oczywiście, przy edycji danego produktu jest tam opcja pozwalająca na ukrycie go. Problem może się pojawić jeżeli chodzi o atrybuty produktu(wątpię by Ci to przeszkadzało, ale mnie to spotkało), bo PS chce je sprzedawać i tworzy kombinacje między nimi, co potem w przypadku zmiany w ofercie przy dużej ilości atrybutów może być problematyczne, ale gdyby była taka sytuacja to kod HTML w opisie produktu i tyle.
komentarz 26 sierpnia 2016 przez japierdziele9 Nowicjusz (130 p.)
Dziękuję Ci za odpowiedź :)

A o jakim kodzie dokładnie mówisz?
komentarz 26 sierpnia 2016 przez mkus101 Użytkownik (820 p.)
Zapomniałem, że przecież jest nawet coś takiego jak tryb katalogu. ogarnij sobie, to powinno Cię zadowolić. Gdybyś miała np. kolory i tkaniny i chciała j pokazać to wtedy można je wrzucić tak na chama w opisie, ale nie wydaje mi się by było to potrzebne w Twoim przypadku.
komentarz 26 sierpnia 2016 przez japierdziele9 Nowicjusz (130 p.)
Dziękuję Ci bardzo! :)