• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Niedziałające adresy www

Object Storage Arubacloud
0 głosów
141 wizyt
pytanie zadane 2 sierpnia 2016 w Sieci komputerowe, internet przez xfife Nowicjusz (120 p.)

Cześć! 

Jestem osobą początkującą i natrafiłem na problem przez który nie wiem czy ma sens podążanie dalej, a mianowicie wykupiłem swój własny serwer na stronie linuxPL(tak to ten sam co na filmiku pana Mirosława) i nie wiem czy dobrze myślę ale to chyba o apache chodzi.

 

Mianowicie chciałbym aby moja strona www.cośtam.pl i cośtam.pl były kierowane na tą samą stronę. 

Konfigurowałem na serwerze przekierowywanie stron. Na początku na tych stronach www.cośtam.pl i cośtam.pl były inne treści jednak po konfiguracji udało mi się zmienić na te same treści(nie wiem czy zrobiłem to dobrze przekierowałem (.htaccess) a nie wiem czy nie mam zmienić alias) ale oddzielnie wchodzę na strony wyżej podane. 
Piszę to bo chciałbym się dowiedzieć czy da radę przekierować tak żeby była jedna strona czy się wpisze www czy nie.

2 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 2 sierpnia 2016 przez niezalogowany
Da się, ale nie możesz mieć polskich znaków w adresie. np. ś.
komentarz 2 sierpnia 2016 przez MichuDev Pasjonat (20,300 p.)
można użyć ś pod warunkiem, że użyjesz go w odpowiedni sposób w wyrażeniu regularnym np. przez kod unicode tej litery: U+015B. Oprócz tego trzeba dodać, że w nazwie domeny nie mogą być polskie znaki.
1
komentarz 2 sierpnia 2016 przez Arkadiusz Waluk Ekspert (287,950 p.)

Oprócz tego trzeba dodać, że w nazwie domeny nie mogą być polskie znaki.

Dlaczego?

O ile mi wiadomo to w przypadku domeny .pl nie ma z polskimi znakami żadnego problemu.
https://www.dns.pl/IDN/idn-intro.html
https://www.dns.pl/IDN/idn-faq.html

0 głosów
odpowiedź 2 sierpnia 2016 przez DL TD Nałogowiec (36,710 p.)