Witam!
Napisałem prosty kod w SDL ale występuje błąd i nie da się uruchomić. Dziś dopiero zacząłem zabawę z tą biblioteką.
#include <SDL2/SDL.h>
#include <SDL2/SDL_image.h>
#include <SDL2/SDL_mixer.h>
#include <SDL2/SDL_ttf.h>
#include <windows.h>
using namespace std;
SDL_Window*okno;
SDL_Surface*ekran;
SDL_Event zdarzenie;
SDL_Rect rect1;
SDL_Rect rect2;
int frame=0;
int main(int argc, char*args[])
{
SDL_Init(SDL_INIT_EVERYTHING);
okno=SDL_CreateWindow("SDL2 TEST", SDL_WINDOWPOS_CENTERED,SDL_WINDOWPOS_CENTERED,800,600,NULL);
ekran = SDL_GetWindowSurface(okno);
while(true)
{
SDL_Surface*obraz_tlo = IMG_Load("GRAFIKA/tlo.bmp");
SDL_Surface*obraz_postac = IMG_Load("GRAFIKA/postac.bmp");
while(frame==0)
{
while(SDL_PollEvent(&zdarzenie))
{
if(zdarzenie type==SDL_QUIT) //tu występuje błąd//
{
return 0;
}
}
}
rect2.x=0;
rect2.y=0;
SDL_BlitSurface(obraz_tlo, NULL, ekran, &rect2)
SDL_UpdateWindowSurface(okno);
SDL_Delay(16 666666);
}
}
}
Problem w linijce
if(zdarzenie type==SDL_QUIT)