• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Zaprzęgnięcie biblioteki GTK+ do pracy (C)

Object Storage Arubacloud
0 głosów
245 wizyt
pytanie zadane 17 lipca 2016 w C i C++ przez Czarnek Nowicjusz (120 p.)
Witam serdecznie i dziękuję za zainteresowanie się problemem.
Jestem studentem I roku i mam do przygotowania projekt programistyczny w języku C z GUI graficznym.
Do programowania używam Code Blocks'a, a jako bibliotekę zalecono mi GTK. Ale schody zaczęły się już na starcie... mianowicie mimo że przewertowałem już całkiem sporą ilość źródeł, wciąż nie jestem w stanie poradzić sobie ze sprzężeniem tego z nowym projektem code blocksa. Co bardziej irytujące, nie umiem doszukać się bibliotek .dll całego tego tworu.

( Znalazłem nieskompilowane pliki na Githubie, oraz jakiś dziwny instalator (MSYS2) na stronie całej biblioteki, ale nie bardzo wiem jak to skleić. Bawiłem się już SFML-em i Silnikiem graficznym Irrlicht, i tam instalacja była prosta...pobranie paczki, linkowanie i wrzucenie .dll obok pliku exe/folderu projektu...a tu zupełnie nie wiem co począć)
W sieci krąży masa poradników jak to zrobić, ale te na które natrafiłem były przestarzałe, i z tego co widziałem był tam pokazany zupełnie odrębny sposób instalacji/inna forma początkowa biblioteki itp.
W związku z ta sytuacją mam kilka pytań.
1.Czy ktoś może wie skąd mógłbym pobrać wersję z plikami .dll? (proszę bez komentarzy typu ,,google nie gryzie''...już szukałem i wciąż będę szukał czekając na odpowiedź...ew może ktoś takową posiada i się podzieli)
2.Czy ktoś może wie na ile możliwe/sensowne jest podpięcie czystego kodu źródłowego biblioteki do projektu(tym dysponuję) i jakie to będzie mieć skutki(np strasznie długi czas kompilacji)
3.Może polecacie jakąś bardziej ogarniętą bibliotekę?(przypominam że musi to być koniecznie C)