Witam, ostatnio uczę się korzystać z frameworka LibGDX poprzez testowanie. Udało mi się zrobić jeszcze nie dopracowaną grę mini tennis. Problem jest taki, że narazie piłka jest kwadratem, a nie kołem. I tutaj mam problem bo jak chcę dodać prostokąt jakiś to jest łatwo - dwa wymiary i rysuje od lewego dolnego rogu. Jednak gdy chciałem dodać koło i zobaczyć jak działają na nim kolizję to jest problem. Sądziłem, że wystarczy narysować koło i dać przezroczyste tło. Jednak podczas badania kolizji to wciąż wykrywało je na tym przezroczystym polu.
Pytanie jest ogólne, bo nie tylko koła będę chciał używać. Jak wrzucać figury wielokształtne aby odpowiednio wykrywało kolizję? Widziałem takie narzędzie:
https://code.google.com/archive/p/box2d-editor/ jednak jest już ono stare i nie działa mi prawidłowo, podczas wrzucania do kodu.