• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

question-closed Polimorfizm, błędy i zatrzymanie aplikacji.

Object Storage Arubacloud
0 głosów
264 wizyt
pytanie zadane 20 czerwca 2016 w C i C++ przez Munvik Dyskutant (9,350 p.)
zamknięte 20 czerwca 2016 przez Munvik

Cześć. Mam 2 klasy. Jedna z nich to klasa abstrakcyjna a druga konkretna.

To abstrakcyjna:

class klasa_abstrakcyjna
{

public:
	virtual void draw(sf::RenderWindow &window) = 0;
	virtual void actual() = 0;
};

 

A to konkretna:

class klasa_konkretna  :public klasa_abstrakcyjna
{
	sf::Texture texture; //tekstura jest wczytywana w konstruktorze i ustawiana na sprite'a
	sf::Sprite sprite;

public:
	klasa_konkretna();
	~klasa_konkretna();
	void draw(sf::RenderWindow &window);
	void actual();
};

 

I mam kod;

klasa_konkretna level();
klasa_abstrakcyjna *current_level;

current_level = &level;

current_level ->draw(window);  //przekazuje tu główne okno (sf::RenderWindow)

 

Problem polega na tym, że gdy chcę narysować coś w tej metodzie to crashuje mi apke (zawiesza się)

Ciało metody, która nie pracuje poprawnie \/

void klasa_konkretna::draw(sf::RenderWindow &window)
{
	window.draw(sprite);
}

Ale gdy w tej samej metodzie dam inną instrukcję np. std::cout ... To działa normalnie. 

 

 

komentarz zamknięcia: Zabrakło instrukcji display().
komentarz 20 czerwca 2016 przez Munvik Dyskutant (9,350 p.)
Odkryłem, że to nie przez metody i żaden polimorfizm, tylko coś z samym renderowaniem.

2 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 20 czerwca 2016 przez event15 Szeryf (93,790 p.)
A klasa konkretna przypadkiem nie powinna mieć ciała metody?
komentarz 20 czerwca 2016 przez Munvik Dyskutant (9,350 p.)
Ma ciało w pliku .cpp

I jest ono również na górze napisane.
komentarz 20 czerwca 2016 przez Munvik Dyskutant (9,350 p.)
Chodzi o to, że gdy chcę coś narysować to crash leci, ale inne instrukcje działają normalnie XDD
0 głosów
odpowiedź 20 czerwca 2016 przez C☺ndzi Stary wyjadacz (12,100 p.)
A inicjujesz sprite'a? Tzn dajesz mu teksturę czy coś?
komentarz 20 czerwca 2016 przez Munvik Dyskutant (9,350 p.)

Konstruktor klasy_konkretnej

klasa_konkretna::klasa_konkretna()
{
	if (!texture.loadFromFile("background1.png"))
	{
		MessageBox(0, "background1.png nie dziala", 0, 0);
		return;
	}
	sprite.setTexture(texture);
}

Konstruktor sie wykonuje bo sprawdzałem dopisując instrkcję std::cout :/

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź 582 wizyt
pytanie zadane 25 czerwca 2018 w C i C++ przez niezalogowany
+1 głos
1 odpowiedź 342 wizyt
pytanie zadane 27 grudnia 2017 w C i C++ przez MAGNET Nowicjusz (160 p.)
+1 głos
1 odpowiedź 518 wizyt

92,555 zapytań

141,403 odpowiedzi

319,557 komentarzy

61,940 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Akademia Sekuraka

Kolejna edycja największej imprezy hakerskiej w Polsce, czyli Mega Sekurak Hacking Party odbędzie się już 20 maja 2024r. Z tej okazji mamy dla Was kod: pasjamshp - jeżeli wpiszecie go w koszyku, to wówczas otrzymacie 40% zniżki na bilet w wersji standard!

Więcej informacji na temat imprezy znajdziecie tutaj. Dziękujemy ekipie Sekuraka za taką fajną zniżkę dla wszystkich Pasjonatów!

Akademia Sekuraka

Niedawno wystartował dodruk tej świetnej, rozchwytywanej książki (około 940 stron). Mamy dla Was kod: pasja (wpiszcie go w koszyku), dzięki któremu otrzymujemy 10% zniżki - dziękujemy zaprzyjaźnionej ekipie Sekuraka za taki bonus dla Pasjonatów! Książka to pierwszy tom z serii o ITsec, który łagodnie wprowadzi w świat bezpieczeństwa IT każdą osobę - warto, polecamy!

...