• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

GiveMeDev - Jak zamierzam zdobyć pracę jako programista? Opiszę wszystko na moim blogu. [ankieta]

VPS Starter Arubacloud
+4 głosów
693 wizyt
pytanie zadane 12 czerwca 2016 w Nasze projekty przez winiardesign Gaduła (3,930 p.)

Kilka dni temu założyłem bloga na którym zamierzam dodawać nowe posty na temat tego jak zamierzam zdobyć swoją pierwszą pracę jako programista C# .NET. Obecnie pracuję w branży nie związanej z IT i pomimo dobrych zarobków i miłej atmosfery w pracy nie jestem z niej zadowolony. Lubię programować i chcę się przekwalifikować. Ma mi w tym pomóc mój blog na którym będę opisywał swoje projekty, ich postęp oraz pisał posty związane z programowaniem. Na moim blogu moje aplikacje  są przedstawione projekty jakie zamierzam zrealizować. Problem polega na tym, że nie wiem czy są one wystarczająco dobre. Mam świadomość, że najwięcej będzie zależało od jakości mojego kodu, ale chciałbym napisać jakieś dość ciekawe aplikacje. Jakie wy napisaliście programy zanim dostaliście swoją pierwszą pracę?

 

Możliwe odpowiedzi:
Aplikacje są wystarczające na juniora, reszta zależy od jakości kodu (0 głosów)
Ta inicjatywa jest bez sensu (5 głosów, 22%)
Z takimi aplikacjami bez problemu dostaniesz się na juniora (0 głosów)
I tak nie dasz rady (2 głosów, 9%)
Będę śledził twojego bloga i to czy ci się uda (16 głosów, 70%)

5 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 16 czerwca 2016 przez winiardesign Gaduła (3,930 p.)

Wrzucam pierwszy post z seri tych technicznych. Opisuję w nim jak wykonać połączenie C# z bazą danych Mysql  oraz wyświetlić dane w kontrolce DataGridView. Link  C# połączenie z bazą MySQL.

 

komentarz 16 czerwca 2016 przez krystian904 Mądrala (6,820 p.)

Dzięki przetestuje i dałem plusa za aktywność :)

0 głosów
odpowiedź 16 czerwca 2016 przez ShiroUmizake Nałogowiec (46,300 p.)