• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Pytanie dot. matury z informatyki 2016

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
793 wizyt
pytanie zadane 15 maja 2016 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez koliber Początkujący (400 p.)
zmienione kategorie 15 maja 2016 przez Arkadiusz Waluk
Mam pytanie do tegorocznych maturzystów (lub niekoniecznie tegorocznych, ale mających pojęcie w tej kwestii) z informatyki.

Pytania mogą wydawać się debilne, ale ja swoją maturę zdawałem 7 lat temu i wiem, że zasady zmieniają się co roku więc nie jestem "na czasie" a i nauczycieli nie mam oczywiście jak spytać.

1. Zapisywanie algorytmów w pierwszej części arkusza. Pierwsza kwestia, czy mogę łączyć pseudokod ze zwykłymi opisami kroków czy będzie to niedozwolone i muszę trzymać się jednego sposobu. Druga sprawa, na arkuszu algorytmy są zapisywane ze strzałką skierowaną w lewo (<--). Czy ja zapisując mój algorytm mogę użyć znaku równości czy też muszę trzaskać strzałki?

2. Zestawienia w accessie i kwerendy. Czy egzaminatorzy sami sobie wynajdą kwerendy, które będą w środku pliku accessa czy muszę jak debilowi napisać gdzie dokładnie będzie? Druga sprawa, jak tabelki w kwerendzie nie będą dokładnie w tej kolejności jak w kluczu to dowalą mi 0 pktów?

 

3. Wykresy w Excelu. Zapisywać je w oddzielnym pliku / nowym arkuszu czy wystarczy go wkleić do pierwszego arkusza? Ta sama kwestia co wyżej, sprawdzający sobie wyklika ewentualne arkusze czy muszę znowu tłumaczyć co jest w którym?

 

Chyba tyle. Będę wdzięczny za wskazówki, nie chcę mieć śmiesznego wyniku przez jakieś bzdury jak i tak sporo stracę na algorytmach :3

1 odpowiedź

+1 głos
odpowiedź 15 maja 2016 przez Noak Mądrala (5,900 p.)