• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Moja gra charytatywna na iOS

+61 głosów
879 wizyt
pytanie zadane 12 lutego 2016 w Nasze projekty przez użytkownika mach Użytkownik (680 punkty)
edycja 26 lutego 2016 przez użytkownika mach
Witam,

po wielu trudach, udało mi się w końcu umieścić w App Store moją grę. Gra jest darmowa i cały zysk z reklam przeznaczam na pomoc dla podwarszawskich schronisk dla zwierząt.

Zachęcam was do pobrania i wydania opinii czy gra się podoba. Wg mnie jest mega trudna, ale chciałem, aby taka była. Jeżeli wam się nie spodoba, to zawsze możecie potraktować to jak kliknięcie pajacyka:)

Na pewno poinformuje o zebranych środkach i o tym co udało się kupić. Do tej pory kupiłem już kilka paczek jedzenia dla psów z chorobami wątroby (schronisko bardzo takiej potrzebuje).

Trailer gry możecie zobaczyć tutaj:


Gra do pobrania w App Store: https://itunes.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewSoftware?id=1081013974&mt=8

Inna moja gra z której już nie przeznaczam dochodów na cele charytatywne również dostępna jest w App Store i będę wdzięczny za samą opinię, ale nie namawiam, bo priorytetem jest dla mnie gra charytatywna. Moją akcję poparł również Karol Paciorek dając znać o grze swoim fanom.

Inna gra nazywa się "Simple Touchdown" i możecie ją znaleźć szukając Marek Chojecki lub po nazwie w App Store. Nie chce wklejać linka, bo tak jak opisałem zależy mi bardziej na tej grze, która ma pomóc.

EDIT:

Dostępna wersja na PC (bez reklam): http://pianodogstudio.pl/thinkbounce/

Pozdro

10 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 12 lutego 2016 przez użytkownika pewolt Mądrala (5,650 punkty)
Wlasciwie to sie zastanawiam czemu mi do glowy takie pomysy nie przychodza.

Dobra robota :)
komentarz 12 lutego 2016 przez użytkownika mach Użytkownik (680 punkty)
Przyjdą. Jestem pewien:)

Dzięki!
+1 głos
odpowiedź 12 lutego 2016 przez użytkownika xSvilen Mądrala (5,710 punkty)
Jakim językiem pisana?
komentarz 12 lutego 2016 przez użytkownika mach Użytkownik (680 punkty)
Gry robiłem w silniku nie pisałem ich od zera w xcode.

Kod jest mieszanką Obj-C oraz C. Ja sam piszę w Swift'cie, który jest bardzo podobny do ObjC, dlatego mogę robić potem modyfikacje w kodzie. Nawet w Swifcie nie czuje się na tyle mocny, aby bez pomocy generowania kodu np. collision shapes samemu to napisać.
+1 głos
odpowiedź 26 lutego 2016 przez użytkownika mach Użytkownik (680 punkty)
Dostępna wersja na PC (bez reklam, sterowanie strzałkami): http://pianodogstudio.pl/thinkbounce/
0 głosów
odpowiedź 12 lutego 2016 przez użytkownika Dash Nałogowiec (26,280 punkty)
Cóż powiedzieć. Pomysł jest świetny. Szczerze jestem pod wrażeniem zarówno prostoty i "czystości" rozgrywki jak i oprawy graficznej. Jedynie mnie ta wstęga przy zatrzymywaniu piłeczki tak trochę... no nie wiem. Mocne 8.5/10. Uważam że dobrym pomysłem byłby port na androida, z wielką chęcią bym zagrał :).
komentarz 12 lutego 2016 przez użytkownika mach Użytkownik (680 punkty)
... plemnik:) chodziło Ci pewnie o to słowo:)

Dzięki za miłe słowa. W super początkowej fazie miała to być wiewiórka ninja z ciągnącą się opaska. Potem wyewoluowało to do właśnie plemnika, który dąży do wiadomego celu (inspirowane filmem "I kto to mówi"). Finalnie jest bliżej nieokreśloną piłeczką.

Pracuje nad portem na andorida, ale póki co średnio mi to wychodzi. Chociaż ze wstawianiem tego do App Store i eksportowaniem grafiki w odpowiedniej rozdzielczości przeszedłem już tyle katorgi, że nie zrażam się i będę walczył:)
komentarz 12 lutego 2016 przez użytkownika kzlt Nowicjusz (100 punkty)
dobra robota;)
komentarz 26 lutego 2016 przez użytkownika Dash Nałogowiec (26,280 punkty)
Dobra, jestem w domu, pobrałem, pograłem i... Pomysł na grę jest genialny, sterowanie ujdzie, chociaż jest trochę nielogiczne/nieintuicyjne. Tak jakby wbrew fizyce. Wstążka za piłką dziwnie się zachowuje, nie lepiej byłoby dać emiter cząstek ? Poprawiłbym też imo menu, odcina się od reszty flat designowej gry swoją... paintowością? Wybacz że w negatywnym tonie, ale może pomoże Ci to ją trochę ulepszyć :).
0 głosów
odpowiedź 12 lutego 2016 przez użytkownika easytodo Gaduła (4,860 punkty)
Świetna sprawa! Postaraj się wrzucić ją też na Androida, bo jest to bardziej popularna platforma i myślę że więcej ludzi (w tym ja!) się nią zainteresuje :) Wielkie propsy!
komentarz 13 lutego 2016 przez użytkownika mach Użytkownik (680 punkty)
Będę starał się portować ją na Androida. Już nawet zorganizowałem sobie jakiś stary telefon z tym systemem (tylko nie aktualnym), aby móc przetestować. Dzięki za miłe słowa.
komentarz 13 lutego 2016 przez użytkownika Eryk Andrzejewski Maniak (74,890 punkty)
Zawsze można wgrać custom ROMa i mieć nową wersję androida :)
0 głosów
odpowiedź 14 lutego 2016 przez użytkownika Mizukage Pasjonat (21,830 punkty)
Oby więcej takich programistów, sam nie gralem bo nie mam iOs ale widzialem trailer.
Wielki + że na psy.
komentarz 14 lutego 2016 przez użytkownika mach Użytkownik (680 punkty)
Dzięki. Póki co idzie raczej słabo. Pierwszego dnia coś skoczyło, ale teraz dziennych przychód z reklam wynosi ok. 1,5zł. Zawsze to coś. Postaram się powysyłać apke do recenzji zagranicznych serwisów. Może macie jakieś pomysły?
0 głosów
odpowiedź 14 lutego 2016 przez użytkownika mach Użytkownik (680 punkty)
Póki co idzie raczej słabo. Pierwszego dnia coś skoczyło, ale teraz dziennych przychód z reklam wynosi ok. 1,5zł. Zawsze to coś. Postaram się powysyłać apke do recenzji zagranicznych serwisów. Może macie jakieś pomysły?
komentarz 14 lutego 2016 przez użytkownika Dash Nałogowiec (26,280 punkty)
Dobrym pomysłem jest crosspromocja. Znajdź ludzi którzy także wydają aplikacje IOS i zrób pobranie/recka za pobranie/recenzję. Jest to dość skuteczne przynajmniej w google play, żeby wbić się do polecanych. Potem powinno iść z górki. Mówię to jednak bardziej z tego co zostało mi przez innych przekazane, sam dopiero w temacie raczkuję :).
komentarz 14 lutego 2016 przez użytkownika mach Użytkownik (680 punkty)
hmm brzmi ciekawie. Dzięki za radę
0 głosów
odpowiedź 14 lutego 2016 przez użytkownika Hryniu292 Użytkownik (580 punkty)
Bardzo fajny pomysł, a gra bardzo wciąga!!!
komentarz 14 lutego 2016 przez użytkownika mach Użytkownik (680 punkty)
Dzięki:) Na dniach powinien wejść update, który sprawia, że po każdym trudniejszym etapie, zapisze się checkopint i po przegranej nie trzeba będzie zaczynać od początku. Dopiero po wyjściu do menu, gra się zrestartuje do początku. W ten sposób gra będzie bardziej zjadliwa:)
0 głosów
odpowiedź 26 lutego 2016 przez użytkownika BanditPlayGame Początkujący (450 punkty)
Świetna gra!!!! Szkoda że nie na Androida bo sam bym pograł.
komentarz 26 lutego 2016 przez użytkownika mach Użytkownik (680 punkty)
Chętnie bym ją wrzucił do Google Play, ale w tej chwili musiałbym zapłacić 50$ więc odkładam to na później. Gra nie zrobiła furory w AppStore i pobrało ją ok 120 urządzeń.

Z tego co się dowiaduje to w tej chwili jeżeli chcemy wydać coś w AppStore to albo dobry Marketing albo trzeba to zrobić przez wydawcę np Ketchup bo inaczej bardzo znikoma szansa na więcej niż 50 pobrań.
0 głosów
odpowiedź 26 lutego 2016 przez użytkownika Mateusz11 Pasjonat (22,430 punkty)

W grę nie grałem, ale widziałem trailer. Dobry pomysł na taką aplikację! Pewnie (kiedyś) zrobię taką aplikacje charytatywną 

Pozdrawiam

komentarz 26 lutego 2016 przez użytkownika mach Użytkownik (680 punkty)
Dzięki. Życzę powodzenia przy tworzeniu swojej. U mnie niestety bez sukcesu, bo udało się do tej pory zarobić 18zł. Plus taki, że jedna z osób, która była pod wrażeniem, wysłała mi 100zł do akcji:)

Będę próbował dalej:)

Podobne pytania

0 głosów
3 odpowiedzi 2,195 wizyt
pytanie zadane 21 maja 2015 w Inne języki przez użytkownika plaski.pl Nowicjusz (120 punkty)
+5 głosów
1 odpowiedź 145 wizyt
pytanie zadane 4 stycznia w Nasze projekty przez użytkownika Strangelet Studio Początkujący (290 punkty)
+3 głosów
1 odpowiedź 73 wizyt
pytanie zadane 20 marca 2016 w Rozwój zawodowy, nauka, szkoła, praca przez użytkownika Adrian1999 Pasjonat (23,540 punkty)
...