Heh, normalnie bym cię skierował na jakąś nisko poziomową bibliotekę, ale skoro pracujesz i faktycznie zajmujesz się C# na co dzień, to jednak wybierz Unity. Pamiętaj, że skryptowanie w Unity wygląda nieco inaczej niż przy normalnym kodzeniu, ale po obejrzeniu kilku live-training'ów powinieneś załapać jak to działa.
prosta ściganka sieciowa 2D
I już prosty projekt stał się czymś trudniejszym :P Chociaż słusznie zauważyłeś, że trzeba zacząć od czegoś proszego, więc napisz Ponga wraz z jakimś botem, następnie dodaj drugiego Playera lokalnie (przekonasz się że to proste), następnie dodaj możliwość zagrania w Ponga przez sieć (projekt jest dość prosty do sieci, pozwoli ci ogarnąć API do UNET).
Przed przejściem w swój finalny projekt radzę ci zrobić jeszcze jakąś grę singleplayer, np prostego infinite runnera (ulepsz tego co jest pokazany na live training o nowe elementy) i dopiero potem przenieś się do swojego projektu. Dzięki temu będziesz miał już jakieś pojęcie o Unity i jak co działa.
Jeżeli dalej masz problemy z projektami z większą ilością klas to będzie ciekawe, bo w Unity tworzy się ich masę (zobaczysz dlaczego).